REKLAMA
Znaleziono 8794 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Zielone Osiedle
Kraków, Podgórze
Centrum handlowe Nowe Bielawyinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum handlowe Nowe Bielawy
Toruń, Olsztyńska 8
artykuł
Pokaż artykuł
Stopy kapitalizacji na rynku europejskim wciąż spadają
Według najnowszego raportu Savills, stopy kapitalizacji za najlepsze nieruchomości na wielu rynkach...
Polska ma szansę przyciągnąć duże inwestycje związane z nearshoringiemartykuł
Pokaż artykuł
Polska ma szansę przyciągnąć duże inwestycje związane z nearshoringiem
Mimo rosnących kosztów pracy Polska pozostaje atrakcyjnym celem inwestycji zagranicznych związanych ze skracaniem łańcuchów dostaw (nearshoring), uważają eksperci kancelarii DLA Piper. Wysoko wykwalifikowani pracownicy, rosnąca pula nieruchomości spełniających kryteria środowiskowe i rozwinięty rynek usług IT wspierają konkurencyjność kraju. Przyciągnięcie inwestorów planujących ulokować w Polsce centra produkcyjne i usługowe wymaga jednak aktywnych działań promocyjnych ze strony rządu.
Inflacja zmieni rynek powierzchni biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Inflacja zmieni rynek powierzchni biurowych w Polsce
Inflacja wywiera coraz większy wpływ na sektor nieruchomości komercyjnych w Polsce, w tym na rynek biurowy. Podwyżki czynszu i kosztów eksploatacyjnych wpłyną na decyzje firm i zawierane umowy najmu.
Trwa budowa Smart Park Wąbrzeźnoartykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Smart Park Wąbrzeźno
W województwie kujawsko-pomorskim powstaje kolejny nowy park handlowy. Tym razem w ponad 13-tysiecznym Wąbrzeźnie trwa budowa Smart Parku. Obiekt powstanie przy skrzyżowaniu ulicy Okrężnej i Drogi Wojewódzkiej 548, pełniącej funkcję obwodnicy Wąbrzeźna. Powierzchnia najmu w kompleksie wyniesie ok. 10 000 mkw. GLA. Stopień komercjalizacji zbliża się do poziomu 100%. Za komercjalizację projektu odpowiada firma RG-Leasing.
Polska Rada Centrów Handlowych przygotowała raport PRCH Retail Research Forumartykuł
Pokaż artykuł
Polska Rada Centrów Handlowych przygotowała raport PRCH Retail Research Forum
Centra handlowe, po trudnym dla nich okresie lockdownów i ograniczeń epidemicznych, w 2022 r. stopniowo odbudowywały swoją pozycję rynkową. Trend stabilnego wzrostu umocnił się w drugiej połowie roku, pomimo zmagań z niestabilną sytuacją ekonomiczną, rosnącą inflacją oraz efektami wojny w Ukrainie.
Szwedzka sieć Jula otworzyła kolejny multimarket w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka sieć Jula otworzyła kolejny multimarket w Polsce
Szwedzka sieć multimarketów Jula otworzyła 21 w Polsce, a 140 globalnie sklep w Parku Handlowym Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju. Swoich pierwszych gości, sklep o powierzchni 2344 mkw., przywitał 12 czerwca 2024 roku.
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkimartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.
Globalna firma Mercer pozostaje w biurowcu myhive Nimbusartykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma Mercer pozostaje w biurowcu myhive Nimbus
Globalna firma Mercer, cześć grupy Marsh McLennan renegocjuje umowę najmu w budynku myhive Nimbus i pozostaje na 7 300 mkw. Najemcę w negocjacjach reprezentował zespół REINA Company.
[Warszawa] Outsourcing. Kraje regionu CEE wyznaczają kierunek standaryzacji procesów w sektorze nowoczesnych usług dla biznesuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Outsourcing. Kraje regionu CEE wyznaczają kierunek standaryzacji procesów w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu
Trendy światowego outsourcingu były tematem konferencji – Eastern Europe Shared Services – zorganizo...
[Polska] 75 proc. multipleksów jest w galeriach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 75 proc. multipleksów jest w galeriach handlowych
W latach 2002-2012 udział obiektów, w których główną siłę napędową stanowi galeria, wzrósł w Polsce...
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicach
W Polsce z roku na rok przybywa powierzchni usługowych, jednak głównie za sprawą dużych centrów i pa...
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowych
Ostatnie lata przyniosły wiele zmian na polskim rynku handlowym. Klienci zaczęli być bardziej wymaga...
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsce
Na przestrzeni ostatnich lat parki handlowe rozwijały się głównie w rozmiarach zazwyczaj nie przekraczających 5 000 mkw. Funkcjonowały jako dopełnienie już istniejącej oferty handlowej lub powstawały w mniejszych miastach, często będąc pierwszym obiektem handlowym o nowoczesnym charakterze – pisze w komentarzu Artur Czuba, Associate Director, Investment, Avison Young.
REKLAMA